سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از آن‌جا که به نظرم می‌رسد در مورد این موجودات غیر عادی که در نوشته‌ی پیش آمد، نیاز به توضیح بیش‌تری دارید، قدری توضیح می‌دهم.

اول از همه باید این نگرانی را کنار بگذارید که این‌ها قادرند به اصطلاح وارد جلد آدم شوند. این‌ها چنین قدرتی ندارند و ادعای فیلم "جن‌گیر" (The Exorcist) در این خصوص دروغ محض است! نگران نباشید.

در برهه‌ای از تاریخ زمین این موجودات تصمیم می‌گیرند خود را مخفی کنند و هر گونه ادعا در خصوص فراماده را دیوانگی جلوه دهند. بزرگ این‌ها با توجه به توانایی غیر عادی که دارند، خود را در منظر تمامی آدم‌های آگاه از وجودشان، پروردگار عالم می‌نامد و می‌گوید مرگ و زندگی همه به دست من است و باید مرا بپرستید.

همین بزرگ دستور به کارهای زشت می‌دهد.

عده‌ای از اعضای این گروه، به علاوه‌ی برخی از حکومت‌ها، مثل حکومت آلمان، زیر بار ادعای خدایی این موجود نمی‌روند و معتقدند خدا "رحمان" است و دستور به زشتی نمی‌دهد.

این موجودات مسلمان و کافر دارند و طیف مسلمانشان، همان‌ها که خدایی شیطان را قبول ندارند، شروع به همکاری با محور می‌کنند.

فیلم "مردان سیاه‌پوش" به وجود افراد غیر عادی تأکید می‌کند و این حقیقت را جزو مخفیانه‌ترین اطلاعات حکومتی اعلام می‌کند.

توانایی‌های آن‌ها برای پیش بینی جزئی گرایانه‌ی آینده‌ی زمین، جنون آمیز است.

این‌ها در دنیا حضور فیزیکی دارند و صرفاً یک نماد نیستند. ظاهر آن‌ها در مجموع شبیه آدم است. اما انعطاف عجیب اندامشان باعث می‌شود بتوانند ظاهر آدم‌های دیگر را تقلید کنند. به این ترتیب، با قدری گریم، کاملاً شبیه هر آدمی که بخواهند می‌شوند.

این‌ها هم مردنی هستند. ولی به راحتی و با اتفاقاتی مثل ضربات شدید و حلق آویز شدن و امثالهم از پا در نمی‌آیند.

شاید بپرسید که از کجا معلوم که همین بغل دستی من یکی از این‌ها نباشد! بعید نیست و فیلم مردان سیاه‌پوش هم همین را می‌گوید. منتها آلمان‌ها به من تأکید کرده‌اند که آن‌ها بر خلاف آدم عادی دچار زخم و جراحت و خونریزی نمی‌شوند و در واقع خون ندارند. این فرق آن‌هاست!

این‌ها مهارت جسمی آدم را ندارند و مثلاً نمی‌توانند به خوبی آدم فوتبال بازی کنند. بازیکن فرانسوی که در جام جهانی 1982 در حین بازی فوتبال مورد سوء قصد دروازه‌بان آلمان قرار می‌گیرد، صرفاً چند دقیقه قبلش به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده و لمس توپ زیادی هم نداشته؛ چرا که فوتبال بلد نیست. یا جیبریل سیس دیگر فرانسوی فوتبالیست که در زمین مسابقه پایش قلم شد، اصلاً در جریان بازی نبود و زیاد لمس توپ نداشت.

بر همان اساس که وی خود را رب اعلی معرفی می‌کند، متون مقدس مثل قرآن را ساخته و پرداخته‌ی خودش، و وسیله‌ای برای مسخره کردن بشر می‌نامد. به هر حال برخی آدم‌ها این ادعا را قبول نمی‌کنند و به مبارزه با او می‌پردازند.

و حالا بر ماست که انتخاب کنیم: خدا را خوب می‌دانیم یا زشت؟ رحمان را می‌پرستیم یا شیطان را؟


نوشته شده در  شنبه 103/4/16ساعت  2:17 عصر  توسط ع. افگار 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اسلحه ی استاد
راضی شدگان
استعدادهای مادرزادی
بضاعت آقای احمدی
وحدت در عمل
[عناوین آرشیوشده]