سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل گفت وصالش به دعا باز توان یافت - عمری است که عمرم همه در کار دعا رفت
(حافظ)

بیش از ده روز است که سر و صدای رسانه‌ای مربوط به جنگ غزه، به بیمارستانی به نام "شفا" معطوف شده. بالأخره در یکی دو روز اخیر خبر رسید که اسرائیل بیمارستان را تصرف کرده. و خبر اول امروز وب‌سایت‌های بی‌بی‌سی فارسی و جهانی به سرکشی خبرنگاران این رسانه از بیمارستان و مشاهده‌ی ادوات نظامی در آن اختصاص پیدا کرده بود.

اما آن‌چه در عمل و در تصاویر و اخبار منتشر شده توسط این رسانه جلب توجه می‌کرد، صرفاً چهار پنج قبضه اسلحه‌ی "کلاشنیکف" بود. به هر حال سر و صدای زیادی بر پا شده بود و انتظار می‌رفت به خبرنگاران چیز بیش‌تری نشان داده شود و یا لااقل اگر به هر دلیل چیز بیش‌تری نبود، پای خبرنگاران را به ماجرا باز نکنند.

به نظر می‌رسد با این روش‌ها، آن‌ها فقط قصد مسخره کردن افکار عمومی را دارند. جالب آن‌که "خبرنگاران" بی‌بی‌سی هم خیلی با آب و تاب جزئیات ورود و خروج خود از بیمارستان را شرح داده بودند و حتی تصاویر دقیقی از بیمارستان منتشر کرده بودند. آن‌ها بیش‌تر قصد دارند ثابت کنند که اصلاً چنین بیمارستانی وجود خارجی دارد.

اجازه بدهید از غزه فاصله بگیریم و قدری به اخبار کشور خود بپردازیم. گویا همین امروز "سید محمد خاتمی" توصیه‌ی جالبی به همه‌ی هم‌وطنان مطرح کرده‌. عین عبارت وی این‌گونه است: "با کسانی که می‌خواهند جمهوری اسلامی را براندازند، به صورت منطقی مقابله کنید و اگر حاکمان نیز از موازین جمهوریت و اسلامیت سازگار با آن عدول کرده یا منحرف شده اند، بیان کنید، تذکر دهید و حتی راههای بازگرداندن آنها را به موازین جمهوریت اسلامی جستجو کنید و در تحقق آن بکوشید".

فکرش را بکنید: فردی مشفق‌تر از خاتمی هم پیدا می‌شود؟! "با براندازان مقابله کنید و به حاکمان تذکر دهید؛ البته اگر منحرف شده بودند"!!!

فکر می‌کنید اصلاً از نظر خاتمی بشر مشکل هم دارد؟ با وجود این همه صلح و صفا!

به هر حال من یکی که کم کم دارم از همه‌ی تلاش‌ها ناامید می‌شوم و تصمیم دارم به همان "دعا" بسنده کنم.


نوشته شده در  پنج شنبه 102/8/25ساعت  7:19 عصر  توسط ع. افگار 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ملا محمد
وارد آتش شوید
اقدام پاکستان
داعش، راه حل همیشگی
عیار ورزش ایران
[عناوین آرشیوشده]