سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دقایقی پیش شاهد صحبت‌های احساسی یکی از مجریان شبکه‌ی هشت تلویزیون جمهوری ایران بودم. در قسمتی از صحبت‌ها او ادعا می‌کرد که یکی دو زن فیلسوف و روان‌شناس ساکن کشورهای غربی در کتاب‌هایشان جملاتی به نفع وی و هم‌پالکی‌هایش گفته‌اند. در این خصوص لازم می‌دانم چند نکته را خاطر نشان کنم:

1.      جالب این‌جاست که پس از تجربیات عبرت‌آموز متعدد، این مجری تلویزیون جمهوری هم‌چنان گمان می‌کند دنیا به "ما" و "آن‌ها" تقسیم می‌شود. جا دارد یک بار دیگر گوشزد کنم که نه ایشان در مقابل آن‌ها قرار دارند و نه آن‌ها در مقابل ایشان. در واقع "آن‌ها" ایشان را اصلاً جدی نمی‌گیرند؛ حتی به عنوان سگ‌های دون‌پایه. جالب است که این توهم هنوز برای برخی حل نشده.

2.      احتمال می‌دهم اگر مانند بسیاری موارد دیگر به این دو زن نویسنده آن‌چه را این مجری تلویزیونی به ایشان نسبت می‌دهد، نشان دهند، شاخ در می‌آورند که چنین گفته باشند. در واقع سوء برداشت از کلام "آن‌ها" همواره در بین سگ‌های جمهوری موج می‌زده.

3.      شما یا برای گفته‌های آن‌ها احترام قائلید یا نه. این نمی‌شود که شما با تلاش و دوندگی‌های شبانه روزی بخش بسیار کوچکی از حرف‌های آن‌ها را که احتمال می‌دهید به نفع شما گفته شده باشد، "کشف" کنید و به خورد ملت از همه جا بی‌خبر ایران بدهید و از طرفی با این سانسور وحشتناکی که در ایران به راه انداخته‌اید، اجازه ندهید صدای احدی از آن‌ها به مردم برسد. به عنوان مثال تشدید محدودیت‌های اینترنتی در این روزها، روزهایی که خواه ناخواه آب دارد سربالا می‌رود، نشان می‌دهد که "شما" ارزشی برای حرف هیچ کسی جز خودتان قائل نیستید.

 


نوشته شده در  یکشنبه 101/7/3ساعت  4:58 عصر  توسط ع. افگار 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
وارد آتش شوید
اقدام پاکستان
داعش، راه حل همیشگی
عیار ورزش ایران
50 درصد جهان!
[عناوین آرشیوشده]