سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیلم "ناشناس"، محصول سال 2011 بریتانیا، تصویرگر روایتی متفاوت و البته خیالی از نویسنده ی محبوب این کشور یعنی شکسپیر است. حتماً می دانید که وی از نمادهای تفاخر بریتانیاست. به هر حال فیلم روایت می کند که نام اصلی این نویسنده شکسپیر نبوده و شکسپیر واقعی یک فرد لاابالی بوده که فقط داستان های نویسنده را به اسم خود منتشر کرده.

در فیلم، نویسنده ی واقعی یک فرد ولدالزناست که با بی اطلاعی با کسی که او را به دنیا آورده، به عبارتی مادرش، رابطه ی جنسی دارد و با دختر پدری که او را به دنیا آورده، به عبارتی خواهر ناتنی اش هم با بی اطلاعی ازدواج می کند!!! جالب آن که از هر دو رابطه ی جنسی اش بچه دار هم می شود!!! نمی دانم اسم چنین بچه هایی را دیگر چه می توان گذاشت! و تمام این اتفاقات درون خانواده ی سلطنتی روی می دهد.

داستان خیالی است و قهرمان داستان هم بی اطلاع. ولی به هر حال نظر فیلم ساز این است که افرادی این چنین شوم و منحوس هم در دنیا وجود دارند.

 

پی نوشت: با کمی کنکاش در مورد فیلم متوجه شدم که فیلم رازآلودتر از آن چیزی است که به نظر می رسید. فیلم اگرچه در مورد بریتانیاست، ولی در واقع محصول مشترک آمریکا و آلمان بوده و کارگردان آلمانی اش هم به شکل بی پرده گِی است (گِی = فردی که به طور مرتب با هم جنس رابطه ی جنسی دارد). فقط می توانم بگویم: دود از کله ی آدم بلند می شود!


نوشته شده در  پنج شنبه 100/8/13ساعت  4:20 عصر  توسط ع. افگار 
  نظرات دیگران()

به این نتیجه رسیده ام که رئیس جمهور رئیسی هنوز نیامده، برایش نقشه ی شوم رفتن را کشیده اند. فکر می کنم قرار است او را در همان چهار سال اول از صندلی پایین بکشند. و فقط حسن روحانی می داند سقوط از روی صندلی چه قدر بد است!

حاکمان واقعی با حذف زودهنگام رئیسی قصد دارند امیدهای واهی به اصلاحات را هم چنان زنده نگه دارند. هم چنین آن ها علاقه دارند بحث های بی فایده در این رابطه در میان جامعه و نخبگان هم چنان ادامه پیدا کند. به هر حال کیست که نداند که آن ها با وادار کردن افراد به بحث کردن است که تا به حال سرپا مانده اند.

به هر حال از من به آقای رئیسی نصیحت: صندلی ات را سفت بچسب که باد نبرد.


نوشته شده در  پنج شنبه 100/8/13ساعت  4:10 عصر  توسط ع. افگار 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
وارد آتش شوید
اقدام پاکستان
داعش، راه حل همیشگی
عیار ورزش ایران
50 درصد جهان!
[عناوین آرشیوشده]