• وبلاگ : پرحرفي
  • يادداشت : پارسي و عربي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام!

    وبلاگ شما خيلي زيباست!

    مي خواستم سايت طب بوک را معرفي کنم

    طب بوک شبکه احتماعي پزشکي هست که هم پزشکان و هم بيماران و ساير ارايه دهندگان خدمات پزشکي در آن عضو مي شوند.

    ارايه دهندگان خدمات پزشکي ( پزشکان- کلينيکها - داروخانه ها و ... ) علاوه بر معرفي خود و تبليغ خدمات خود مي توانند با ارسال مطلب و عکس به تبادل نظر در مورد داروها - بيماريها و مسايل پزشکي بپردازند.

    و بيماران مي توانند نظر خود را راجع به خدمات ارايه شده اعلام کنند.

    لطفا از سايت ما بازديد کنيد

    منتظرت هستم!
    بابت حال دلتون به لطف يار هميشگي اميدوارم روبه راه بشين چرا که در اين دنيا شما خداي زندگيتونين واز يک خدا همه چي برمياد!
    پاسخ

    خيلي ممنون از لطفتون و از تعبير قشنگتون.
    + ارسال گروهي 

    با سلام توسط نرم افزار WeblogSpam2014 مي توانيد پيام خود را به وبلاگهاي بلاگفا، پارسي بلاگ ، بلاگ اسكاي ، ميهن بلاگ و پرشين بلاگ ارسال نماييد. اين نرم افزار به شما امکان مي دهد تا بدون مراجعه به وبلاگهاي مختلف و در کمترين زمان ممکن با فهرست وسيعي از وبلاگهاي فارسي ارتباط برقرار کنيد. همچنين اين نرم افزار به شما اجازه مي دهد تا پيام خود را تنها به وبلاگهاي خاص و مرتبط با زمينه مورد نظرتان ارسال کنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما مي توانيد بدون صرف هزينه هاي سرسام آور ، تبليغات خود را به شکلي ساده و مستقيم براي ديگر کاربران نمايش دهيد. اين نرم افزار داراي سرعت عمل بالايي است و با اينترنت کم سرعت (Dial-Up) سازگار مي باشد. براي اطلاعات بيشتر با ايميل : Wspam2014@gmail.com تماس حاصل فرمائيد.